NOVINKA! BrainMax Pure HHC & CBD ! Více: ZDE
Vyzkoušejte zdravé snídaně v podobě granoly ZDE
NOVINKA: BrainMax Pure protein cookies ! Více: ZDE

Najčastejšie otázky ohľadom objednávok

Objednávky a platba

Aké platby prijímate?

Platiť môžete buď online pomocou platobnej brány, prevodom, alebo Vám objednávku zašleme na dobierku.

Cez akú službu objednávku dostanem?

Vyberať môžete z dopravcov DPD, GLS a Zásielkovne.

Nejde mi vybrať platba dobierkou. Čím to je?

U niektorých produktov nemožno zvoliť platbu dobierkou, pretože sa jedná o produkty, ktoré podliehajú skaze ako je napríklad kombucha, NMN alebo niektoré druhy probiotík. V prípade neprevzatia zásielky by boli produkty znehodnotené dlhou prepravou späť k nám.

Prečo mi nejde vybrať doručenie cez Zásielkovňu?

Zásielkovňu je možné vybrať pre objednávky do 5 kg. Pokiaľ je váha objednávky vyššia ako 5 kg, je potrebné voliť Zásielkovňu s doručením priamo domov alebo voliť kuriéra GLS či DPD.

Vybral/a som platbu cez platobnú bránu, ale tá sa nenačítala.

V prípade, že Vás systém nepresmeruje na platobnú bránu, stačí nám napísať na FB podpore, emailom alebo zavolať a my Vám znova pošleme odkaz na platobnú bránu. Nie je potrebné objednávku stornovať.

Môžem si do objednávky pridať produkt, pokiaľ som už objednávku už odoslal/a?

V prípade, že nie je objednávka platená, je možné do nej produkt pridať. V opačnom prípade bohužiaľ nie je možné do objednávky už zasahovať, pretože je automaticky vytvorená faktúra.

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky??

Dopravcovia majú štandardne 2 pracovné dni na doručenie zásielky odo dňa nášho odoslania. U dopravcu DPD majú často zákazníci objednávku už na druhý deň doma.

Do ktorých krajín tovar zasielate a ako takú objednávku vytvoriť?

Objednávky zasielame do všetkých krajín EÚ. V prípade, že si prajete odoslať objednávku mimo Českú, Slovenskú republiku alebo Maďarsko, kontaktujte nás prosím na email objednavky@brainmarket.sk. Do emailu prosím napíšte, čo všetko si prajete mať v objednávke. Kolegyňa vytvorí objednávku, zistí konkrétnu cenu dopravy a pošle pokyny na platbu.

Nedorazila mi zľava na prvý nákup. Čo ďalej?

Najskôr odporúčame skontrolovať v emailovej schránke zložku Spam. Môžete sa stať, že zľava spadne práve tam. Pokiaľ nie je ani tam, neváhajte nás kontaktovať na FB podpore, emailom alebo telefonicky. Pokiaľ už nie je objednávka zaplatená, radi Vám zľavu v objednávke odpočítame.


Reklamácia

Dorazil mi rozbitý tovar. Ako ďalej?

Pokiaľ ste rozbalili objednávku a zistili, že je niektorý z produktov poškodený, prosím vyfoťte produkty ešte v krabici a fotky nám pošlite priamo na email objednavky@brainmarket.sk. Prípadne vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete tu https://www.brainmarket.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/. Naša kolegyňa Vám bude volať, aby ste sa dohodli na doposlaní.

Objednávka pri odovzdávaní od dopravcu je viditeľne poškodená. Ako mám postupovať?

Pokiaľ si všimnete pri preberaní zásielky, že je balík poškodený, jednoducho ho nepreberajte. Objednávku nám dopravca doručí späť a my ju následne môžeme reklamovať. Vám samozrejme obratom zašleme novú objednávku.

Čo je poistenie zásielky?

Pokiaľ si v objednávke zvolíte poistenie balíka, znamená to, že v prípade straty balíka dopravcom obratom zašleme nový tovar. Nie je potrebné čakať na vyjadrenie dopravcu a celý proces je oveľa rýchlejší.

Neobdržal/a som objednávku. Ako mám postupovať?

Pokiaľ ste stále nedostali svoju objednávku, kontaktujte nás prosím na email (objednavky@brainmarket.sk), prípadne telefonicky (+421 222 205 175) a my čo najskôr zistíme u dopravcu, kde sa balík nachádza. Balíček mohol byť poškodený, poprípade stratený počas dopravy.

V objednávke, ktorú som obdržal/a, je iný produkt než som si objednal/a.

V prípade, že doručená objednávka obsahuje iný druh tovaru, než bol v objednávke uvedený, neváhajte nás prosím kontaktovať. Zistíme čo sa počas balenia stalo a pokiaľ zistíme chybu, zaistíme, aby bol správny produkt čo najskôr odoslaný.


Další dotazy

Na niektoré položky z objednávky nemožno uplatniť zľavu pomocou zľavového kódu. Prečo?

Pokiaľ sa Vám neodpočíta zľava na niektorý z produktov je to tým, že produkt je už za akčnú cenu. Na takýto produkt sa zľavový kód nevzťahuje. Ak by bol iný problém s uplatnením kódu, neváhajte sa obrátiť na našu FB alebo telefonickú podporu.

Prijímate karty benefit plus?

Bohužiaľ, karty benefit plus neprijímame.