Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácia a vrátenie tovaru

 

Pre zobrazenie všetkých recenzií kliknite sem

Ak si želáte balík vrátiť, prípadne chcete vyriešiť reklamáciu, využite, prosím, formulár pod týmto textom. Ak si nebudete vedieť rady, napíšte nám na objednavky@brainmarket.sk, prípadne zavolajte na: +421 222 205 175.

Vyplniť formulár

Ako na to?

Vyplňte požadované údaje do príslušného formulára, kde uvediete dôvod reklamácie alebo vrátenia. Po odoslaní formulára dostanete potvrdzujúci e-mail s ďalším postupom a potrebnými inštrukciami.
2
Zabaľte tovar
Starostlivo zabaľte tovar späť do pôvodného obalu alebo iného vhodného balenia, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Dbajte na to, aby balenie bolo bezpečné a odolné. Ak ide o rozbitý produkt, napríklad pohár, zvoľte možnosť dopravy "vlastná" a pošlite nám len fotografie. Nie je potrebné nám posielať črepy pre šťastie. :-)
3
Odošlite tovar k nám
Nechajte si balík u Vás vyzdvihnúť kuriérom, prípadne zaneste na Zásielkovňu (podľa vašej voľby). Odoslaný balík by mal byť označený správnou adresou, ktorú ste dostali od e-shopu. Uschovajte si doklad o odoslaní ako dôkaz, že ste tovar vrátili, a pre sledovanie zásielky.
4
Počkajte na vrátenie peňazí
Po doručení a skontrolovaní vráteného tovaru vás e-shop informuje o prijatí reklamácie alebo vrátenia. Proces vrátenia peňazí môže trvať niekoľko dní, obvykle však nie je dlhší ako 14 dní. Peniaze dostanete na účet, z ktorého ste tovar pôvodne platili.
Icon
98 % spokojnosť
s vybavením reklamácie
Icon
97 % reklamácií vyriešených do 10 dní
Snažíme sa byť rýchli
Icon
Prémiová starostlivosť o zákazníkov
Záleží nám na vás
Icon
30 dní na vrátenie tovaru
Máte čas si to poriadne premyslieť
Icon
Dopravu späť platíme my
A to vždy

Formuláre pre vrátenie tovaru a reklamáciu

 

Možnosti dopravy

GLS
Viac informácií Menej informácií

Kuriér si na Vami zvolenú adresu príde po balík, prinesie si aj prepravný štítok. Vy iba musíte balík zabaliť a odovzdať dopravcovi. Vo formulári zvolíte termín, kedy má kuriér u Vás balík vyzdvihnúť.

Zásielkovňa
Viac informácií Menej informácií

Zaneste zabalenú zásielku na akúkoľvek pobočku Zásielkovne, kde balík prevezmú a pošlú k nám.

Často kladené otázky

Ako môžem reklamovať alebo vrátiť tovar?

Cez formulár pre reklamácie a vrátenia, cez email reklamace@brainmarket.cz alebo osobne na predajni.

Ako dlho mám na vrátenie tovaru?

Na vrátenie tovaru máte lehotu 30 dní od prevzatia balíka.

Kto hradí náklady na vrátenie tovaru?

Dopravu cez GLS alebo Zásielkovňu hradíme my. Ak si želáte poslať cez inú spoločnosť, tak môžete, ale hradíte v tomto prípade vy a prosíme o odoslanie balíka na Cihelní 3286, Ostrava 702 00. Zároveň v takom prípade prosíme o zaslanie trasovacieho čísla.

Ako mám tovar zabaliť pre vrátenie?

Tovar prosím vhodne zabaľte, aby sa zásielka cestou späť nepoškodila. Ak je to potrebné, zabezpečte obsah vhodným obalovým materiálom, aby bol produkt so všetkými jeho časťami dostatočne chránený proti vonkajším vplyvom prepravy. Urobte fotografie produktu pred a pri jeho balení. Ponechajte si ich pre prípad, ak by zásielka dorazila poškodená.

Kedy dostanem späť svoje peniaze?

Finančné prostriedky budú pripísané najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru. Avšak bežne to zvládneme skôr.

Čo mám robiť, ak nedostanem potvrdzujúci e-mail po odoslaní formulára?

Napíšte nám na objednavky@brainmarket.sk prípadne zavolajte na: +421 222 205 175.