Reklamácia a vrátenie tovaru
Reklamácia a vrátenie tovaru
Pre zobrazenie všetkých recenzií kliknite sem
Ak si želáte balík vrátiť, prípadne chcete vyriešiť reklamáciu, využite, prosím, formulár pod týmto textom. Ak si nebudete vedieť rady, napíšte nám na objednavky@brainmarket.sk, prípadne zavolajte na: +421 222 205 175.
Ako na to?
Formuláre pre vrátenie tovaru a reklamáciu
Možnosti dopravy
Kuriér si na Vami zvolenú adresu príde po balík, prinesie si aj prepravný štítok. Vy iba musíte balík zabaliť a odovzdať dopravcovi. Vo formulári zvolíte termín, kedy má kuriér u Vás balík vyzdvihnúť.
Zaneste zabalenú zásielku na akúkoľvek pobočku Zásielkovne, kde balík prevezmú a pošlú k nám.
Často kladené otázky
Cez formulár pre reklamácie a vrátenia, cez email reklamace@brainmarket.cz alebo osobne na predajni.
Na vrátenie tovaru máte lehotu 30 dní od prevzatia balíka.
Dopravu cez GLS alebo Zásielkovňu hradíme my. Ak si želáte poslať cez inú spoločnosť, tak môžete, ale hradíte v tomto prípade vy a prosíme o odoslanie balíka na Cihelní 3286, Ostrava 702 00. Zároveň v takom prípade prosíme o zaslanie trasovacieho čísla.
Tovar prosím vhodne zabaľte, aby sa zásielka cestou späť nepoškodila. Ak je to potrebné, zabezpečte obsah vhodným obalovým materiálom, aby bol produkt so všetkými jeho časťami dostatočne chránený proti vonkajším vplyvom prepravy. Urobte fotografie produktu pred a pri jeho balení. Ponechajte si ich pre prípad, ak by zásielka dorazila poškodená.
Finančné prostriedky budú pripísané najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru. Avšak bežne to zvládneme skôr.
Napíšte nám na objednavky@brainmarket.sk prípadne zavolajte na: +421 222 205 175.