URTEKRAM, Deodorant roll-on MEN 50ml BIO

Kód: 1300
€8,20
Skladom (3 ks)

Roll-on deoodorant Urtekram MEN je presne šitý na mieru mužskej pokožke. Obsahuje výťažky z Aloe vera či baobabu a je obohatený o kyselinu hyaluronovú. Vďaka zinku bráni rozkladu potu a jeho nepríjemnému zápachu.

Detailné informácie

Odborné poradenstvo
Odborné poradenstvo
Sme skúsení. Radi poradíme!
Testujeme, čo predávame
Testujeme, čo predávame
Overujeme vysokú kvalitu produktov.
Rýchla expedícia
Rýchla expedícia
Produkty máme skutočne na sklade.
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
Pri nákupe nad 80 eur.

Podrobný popis

Bambucké maslo s podielom jojobového oleja dodáva deoodorantu ošetrujúce vlastnosti a zanecháva pokožku podpazušia nádherne jemnú. Deodorant vďaka účinným látkam bráni rozkladu potu a pôsobí antibakteriálne, a tak podpazušie ochráni pred nevítaným zápachom. Zloženie je obohatené o extrakty z baobabu a sladkého drievka, ktoré pôsobia proti nadmernému poteniu. Deodorant zároveň pokožku jemne prevoňajú drevitú vôňou borievky. Okrem iného je obohatený aj o výťažok z Aloe vera, ktorý predchádza podráždeniu a spolu s kyselinou hyaluronovou, bambuckým maslom a jojobovým alebo mandlovým olejom pokožku krásne zvláčni a ochráni ju pred stratou potrebnej hydratácie.

Zloženie:

Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract1), triethylis Citrate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil1), Polyglyceryl-3 Dicitrate / Stearate, Glycerin2), Butyrospermum Parkii Butter1), Zea Mays Starch1), Zinc Ricinoleate, Glyceryl Caprylate, Simmondsia Chinensis Seed Oil1), Glycyrrhiza glabra Root Extract 1), Adansonia digit Fruit Extract1), Sodium hyaluronate, hexapeptid-11, Parfum1), Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Tocopherol, Beta-sitosterol, skvalén, Limonene, Linalool 1) Organic agriculture, 2) Made using organic ingredients

O značke Urtekram:

Všetko začalo v roku 1972, v dánskej Kodani, kedy masová výroba bola ešte populárna, ale ekológovia už začali vystrkovať rožky. Lisbeth a Ronnie založili malý bylinkový obchod, eko, bio, prírodné. Postupom času sa ohlas o ich organickom prístupe začal šíriť aj mimo skupinky eko-nadšencov a vznikla značka URTEKRAM. Firma rástla, zlepšovala sa, vyvíjala nové postupy a produkty. V súčasnosti vyvíjajú 80 - 100 nových produktov ročne a stále v sebe majú vášeň a plnia záväzok, ktorý si dali v roku 1972 - vytvárať produkty s maximálnym ohľadom na prírodu a udržateľným spôsobom.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: